poniedziałek, 1 lutego 2016

KOBO - FACE CONTOUR MIX Zestaw do konturowania za ok.10 zł

Cześć kochani :D

Byłam wczoraj w drogerii Natura i kupiłam wychwalany przez wiele dziewczyn zestaw korektorów do konturowania twarzy, z chęcią podzielę się z Wani moją opinią o tym produkcie. :)
Zestaw kupiłam na promocji za ok. 10 zł. Regularna cena to ok 19 zł ( Od jutra wchodzi promocja -45% na wszystkie produkty KOBO w Naturze )



Od producenta:
Zestaw kremowych podkładów do konturowania twarzy. Niezastąpiony w makijażu scenicznym i fotograficznym. Idealnie wtapia się w skórę, tuszuje niedoskonałości i przebarwienia oraz pozwala na osiągnięcie efektu perfekcyjnie wymodelowanej twarzy. Do mieszania lub stosowania pojedynczo. Produkt wizażysty.


Moim zdaniem jest to świetny produkt dla początkujących. Korektory są bardzo kremowe, nie podkreślają suchych skorek. Utrzymują się cały dzień i dają bardzo naturalny efekt (oczywiście jeżeli nałożymy je z umiarem). Nie zrobimy sobie tym plam na twarzy ponieważ bardzo dobrze się rozcierają. Korektory dobrze kryją więc przy okazji zamaskują nam drobne niedoskonałości lepiej niż produkty do konturowania na 'sucho' ;)




Ja nakładałam je palcami w wybrane miejsca a następnie wklepywałam zwilżoną gąbeczką. Myślę że pędzle też się do tego sprawdzą.
Najjaśniejszy kolor nakładam pod oczy tworząc 'trójkąt', na środek czoła, szczyt nosa oraz brodę.
Drugi pod względem jasności korektor całkiem dobrze sprawdza się do ukrycia drobnych niedoskonałości.
2 najciemniejsze kolory mieszam ze sobą i podkreślam zagłębienia pod kościami jarzmowymi, na brzegi nosa i czoło.
Całość rozcieram, utrwalam pudrem i gotowe :D

Macie już ten zestaw w swojej kosmetyczce? Jaka jest wasza opinia? Zapraszam do komentowania i obserwowania bo już nie długo mini rozdanie na moim blogu:)

Buziaczki, Minns :*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz