środa, 2 grudnia 2015

Ulubieńcy listopada

Cześć Kochani :)

Dzisiaj przygotowałam dla Was listę moich ulubionych rzeczy w listopadzie :)
Pojawią się tu kosmetyki z którymi się nie rozstawałam w danym miesiącu, piosenki, które towarzyszyły mi w ciągu dnia, filmy, książki, świeczki, jedzenie,napoje, gadżety itp.
Czyli wszystko co zachwyciło Minns w listopadzie :D



Zacznijmy od Pielęgnacji
Krem siarkowy antybakteryjny matujący - Barwa Siarkowa
Ostatnio moja skóra bardzo się przetłuszcza, nie tylko w strefie T :/ Szukałam czegoś co choć trochę zmatowi moją skórę i znalazłam :)
Krem jest lekki, szybko się wchłania a przede wszystkim matuje. Może nie na cały dzień ale i tak jest lepiej:)


Zastając przy mojej przetłuszczającej się skórze:/ Kolejny ulubieniec.
Podkład All matt plus- Catrice
Podkład ma jasny beżowy(bez różowych tonów) odcień. Jest lekki, ma średnie krycie ale najważniejsze jest to, że matuje. Bardzo go polubiłam. Mój odcień to 010.


Przejdźmy teraz to makijażu oczu. Tej jesieni chciałam błyszczeć ( ale tylko na powiekach :D ).
Na moich oczach gościły więc 2 wspaniałe produkty:

Paleta cieni Iconic 3- Makup Revolution
Mieszanka pięknych matowych i połyskujących cieni o dobrej pigmetacji. Wszystkie kolory są piękne. Znajdziemy tu odcienie złota i różu. Zachwycająca jest także cena - 20zł. Baardzo polecam:)

Cień w kredce 160- Penaut butter-Miss Sporty
Miękka, kremowa, metaliczna kredka. Kolor jest bardzo ciekawy i ładnie wygląda na powiece.

Na dworze jest coraz zimniej i moje usta potrzebują ochrony, nie mogłam jednak zrezygnować z lekkiego koloru więc wybrałam 
pomadkę baby lips Dr Rescue - Maybelline
Ma ładny delikatny kolor, nawilża usta  i jednocześnie je chłodzi. Ma miętowy smak i zapach.


Przejdźmy do pozostałych rzeczy, już nie związanych z kosmetykami.
Pierwszym ulubieńcem jest
wosk Yankee Candle- Spiced Orange
Jest to zapach soczystej pomarańczy połączonej z zapachem przypraw: goździków, cynamonu.
Zapach idealny na zimne wieczory z książką.

Ulubione piosenki w listopadzie:

Rudimental- Lay it all on me feat. Ed Sheeran 




Taylor Swift - Widest dreams




Dziękuję :*
Zapraszam do obserwowania:*
Minns.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz