wtorek, 2 lutego 2016

Hybrydy z Aliexpress?? Hit czy kit?

Cześć Kochani :D

Od niedawna bardzo wkręciłam się w zakupy na Aliexpress często nazywane chińskim allegro. Na początku nie byłam bardzo do tego przekonana ale po przeczytaniu wieelu wątków na forach stwierdziłam że spróbuję, zwłaszcza że wbrew pozorom złożenie i płatność są mega proste. Wystarczy mieć konto w banku i płacimy przez Przelewy 24. Na stronie jest dosłownie wszystko a przesyłka jest zazwyczaj darmowa.

Ostatnio byłam bardzo zafascynowana hybrydą na paznokciach więc postanowiłam zamówić sobie potrzebne rzeczy z Aliexpress.

Zamówiłam:
- lampę LED zapłaciłam 19.95 zł http://www.aliexpress.com/item/Professional-nail-tools-Nail-Art-2014-New-Hot-US-EU-Plug-110V-220V-Voltage-UV-Gel/2038207080.html




- bazę i top Bling 11,76 zł http://www.aliexpress.com/item/2Pcs-Lot-UV-Top-Coat-UV-Base-Coat-Foundation-for-UV-Gel-Polish-Top-it-off/32414768727.html

- 2 lakiery kolory 40 i 01 2x5.74zł  http://www.aliexpress.com/item/80Colors-Nail-Gel-Polish-Gel-Len-Long-lasting-Soak-off-Gel-Nail-LED-UV-6ml-1Pcs/32411483737.html



- Waciki bezpyłowe 3,92zł  http://www.aliexpress.com/item/900pcs-lot-Nail-Tools-Nail-Polish-Remover-Wipes-Nail-Art-Tips-Manicure-Nail-Clean-Wipes-Cotton/2037721494.html

- Bloczki polerskie 3,92zł  http://www.aliexpress.com/item/4-Pcs-Lot-Nail-Art-Buffer-File-Block-Pedicure-Manicure-Buffing-Sanding-Polish-White/32365553747.html

Cleaner i zmywacz z acetonem kupiłam już w sklepie w moim mieście.

Na zamówienia czekałam ok. 2-3 tyg.

Ja jestem bardzo zadowolona z zakupu. hybrydy utrzymały się w dobrym stanie całe 2 tyg.
Miały ładny połysk i jak za tą cenę jestem zachwycona. Zamówiłam niestety tylko 2 kolory ( ostatnio zmówiłam 5 nowych i czekam na przesyłkę). Nie jestem profesjonalistką i zakupiłam je tylko do użytku własnego. Niestety nie używałam produktów typu Semilac ale myślę że wkrótce je porównam. :)

A tak wyglądały moje paznokcie (Weźcie pod uwagę, ze to moje pierwsze hybrydy i jestem kompletną amatorką :D )
                                                                          kolor 01

kolor 40

Czekam jeszcze na kilka zamówień ' paznokciowych ' między innymi 5 nowych lakierów Bling, naklejki, folie itp. Wolę je zamówić na Aliexpress bo kosztują dosłownie grosze a wcale nie są złe:)

Myślę, że już niebawem podzielę się z Wami moimi zakupami z Aliexpress, może pokażę jakieś pomysły na wzorki :)
Co o tym myślicie?
Zapraszam do komentowania i obserwowania Bo już niedługo
MINI ROZDANIE dla Was :D


Buziaczki :*

6 komentarzy:

  1. Przecudne <3 Chciałabym potrafić malować paznokcie, to wtedy też kupiłabym sobie sprzęt do hybryd, ale niestety idzie mi to okropnie. Za bardzo mi się ręce trzęsą ^^
    Zapraszam do siebie: klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyglądam się i nie wierzę :o naprawdę 20 zł za lampę? plus jakieś dodatki
    to bardzo dobra cena, sama chyba pomyślę o takim zakupie
    super że zdecydowałaś się na ten post, dziękuję !! ♥
    twoje paznokietki nie wyglądają na amatorskie, są cudne ! <3

    obserwuję i zapraszam do tego samego :)
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej stronie, jednak ceny... powalają. Naprawdę tanio kupiłaś lampę oraz lakiery, a efekt wyszedł naprawdę dobrze! Podobają mi się te pierwsze :)

    Pozdrawiam :)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam hybrydy semilac, i jestem zadowolona. :)
    Mimo wszystko jestem zaskoczona cenami :O
    Ja za swoją lampę LED z semilaca zapłaciłam ponad 100 zł..

    OdpowiedzUsuń