środa, 11 listopada 2015

Cześć. Co ja tu robię?

Samotność? Chęć oderwania się od pracy? Nowy etap w życiu? Chęć spróbowania czegoś nowego?



Sama do końca nie wiem co mnie tu przywiodło. Jestem tutaj i chcę spróbować.
Czy to wyjdzie? Nie wiem.



O czym będę pisać?
O życiu, kosmetykach,jedzeniu, problemach,modzie, książkach...?

Najchętniej o tym wszystkim ale czy będzie to miało sens?

Z jednej strony chciałabym pisać o czymś co mnie interesuje, o tym co interesuje każdą kobietę czyli kosmetyki, moda itp.

Z drugiej strony natomiast jestem tutaj bo chcę wyrazić opinię,  podzielić się spostrzeżeniami dotyczącymi codziennego życia, poruszać tematy 'głębsze', wysłuchać waszych opinii, porad.


Nie wiem czy uda mi się to połączyć i czy będzie miało to sens ale tak, chcę pisać o WSZYSTKIM.


Kilka zdań o mnie, jaka jestem?

Jestem studentką pierwszego roku i właśnie oderwałam się od nauki do dzisiejszego kolokwium :D
Interesuję się tym, czym interesuje się większość dziewczyn (kosmetyki, moda,muzyka, książki itp).
Lubię oglądać filmy, czytać książki chodzić na zakupy szczególnie kosmetyczne :D
Raczej niczym się nie wyróżniam od reszty społeczeństwa.
Jestem spokojna, małomówna w obcym towarzystwie, słabo zorganizowana (walczę z tym!).
Ostatnio w moim życiu wydarzyło się kilka sytuacji, które dały mi do myślenia.
Wydaje mi się że dojrzałam, jednak nadal nie jestem pewna co zrobić dalej.
Jestem zagubiona.


Czy ktoś to przeczyta? :D
Minns.



1 komentarz:

  1. Czekam na jakieś posty o książkach. :) Jestem ciekawa co czytasz.. a kto wie, może dzięki Tobie i ja poznam nową książkę?

    OdpowiedzUsuń